wtorek, 8 września 2020

Zdjęcia z zawodów


Dziękuję wszystkim za liczne przybycie na V MnO Urwisko, mimo utrudnień związanych z koronawirusem i odbywającym się równolegle w Gdyni triathlonem, i super atmosferę w bazie. Przepraszam za zbyt trudną trasę TU, wyrażam jednak nadzieję, że uczestnicy także tej trasy bawili się przednio, tym bardziej, że pogoda nam dopisała. Trasa TZ też wyszła za trudna, ale w tym przypadku tak właśnie miało być. Tradycyjnie nie obyło się bez wpadek na trasie TP - niedokładna mapa w okolicach PK 5 i znikający PK 7. Oto garść zdjęć z zawodów zdjęcia z Urwiska. Wyniki będą ukazywać się sukcesywnie - najpierw TZ, potem TU i TP. Zapewne od jutra, a może nawet już dziś coś uda się opublikować.

2 komentarze:

  1. Rewelacyjna impreza wykonałeś kawał dobrej roboty. TZ z dużą ilością treści na mapie i dużym limitem czasu to wg mnie właściwy kierunek!

    Z trudnością TP/TU trzeba uważać. Chociaż 1/3 powinna być na rozgrzewkę i podniesienie morale prosta

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz miałem do czynienia z tak trudną TU �� ,jednak co to ma do TZ,której ja narazie mogę mówić Pani ��.
    Chodzenie w nocy z niepełną treści mapą to sielanka w porównaniu z ostatnią TU.
    Mimo wszystko biorę swój wynik na klatę i jestem pełen werwy do dalszej nauki z tego typu mapami/trasami.
    Zdałem sobie sprawę że na tego typu marszach układanie zlustrowanych i skręconych elementów mapy w wyobraźni ma kluczowe znaczenie.
    Dzięki Krzysztof Nowak za kolejne doświadczenie i możliwość powąchania Gdyńskiego lasu����.

    OdpowiedzUsuń