środa, 26 września 2018

Poznajmy bazę zawodów i inne nowości/zmiany regulaminowe

Nareszcie znana jest lokalizacja bazy zawodów. Po nieudanych podchodach pod SP nr 16 w Pustkach Cisowskich i Leśny Ogród Botaniczny w Marszewie, będzie nią wiata turystyczna i parking leśny na jednej z dróg (jest to droga brukowana, więc łatwo ją będzie rozróżnić) odchodzących na południe od szosy prowadzącej z Pustek Cisowskich do Marszewa i dalej do Koleczkowa (ulica Jałowcowa, potem przechodząca w Marszewską). Na leśnym parkingu miejsca starczy na jakieś 20 samochodów, więc jeśli ktoś nie musi, nie ma małych dzieci, itp., niech dojedzie do Pustek komunikacją publiczną i z przystanku dojdzie do bazy już na piechotę. Warianty dojścia na pieszo od przystanków zaznaczyłem na mapce żółtą koślawą kreską. Lepiej nie iść poboczem szosy (śmigające auta), lecz wybrać małą ścieżynkę, która idzie jakieś 15-30 metrów na lewo od niej.


Bardzo mnie cieszy, że tylu z Was nie wystraszyło się groźnego opisu trasy TU i zdecydowało się na niej wystartować. W związku z tym, że obecnie zapisanych jest tam aż 14 zespołów, zdecydowałem się przyspieszyć start tej trasy o pół godziny, a więc początek o 9:00, tak jak w przypadku trasy TZ. Ta trasa wyszła też mi dłuższa niż początkowo zakładałem, mam nadzieję, że nie będziecie mnie chcieli za to wywieźć z bazy na taczce jak Jagnę Paczesiównę. Zamiast 8 km, wyjdzie ok. 10 km. Limity czasu jeszcze podliczę i podam w komunikacie technicznym w czwartek. Tego samego dnia ukażą się też minuty startowe poszczególnych drużyn.
Z innych nowości, skompletowany został komitet organizacyjny zawodów, w którego skład wejdą: ja jako ke-row-nik, Ania Pawelczyk jako pułkownik, a także Joanna Cichowska, Paulina Błudzień, Agnieszka Woźniczka i Adam Słomiński. A teraz zabieram się za wykańczanie map i wzorcówek.




































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz